مـنــتدى أصــدقــــــاء فــــلــفـــل
اهلا بك ضيفنا الكريم. يرجى تسجيل الدخول
او إن لم يكن لديك حساب لدينا يمكنك التسجيل فى المنتدى

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا بك ضيفنا الكريم. يرجى تسجيل الدخول
او إن لم يكن لديك حساب لدينا يمكنك التسجيل فى المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مــنـــتــــدى اصـــدقـــــاء فـــــلـــفــــل

تصويت

ما رأيك فى المنتدى ؟؟

خطــــــــــوات عشان تـــــــــرخم على اى بنت Vote_rcap0%خطــــــــــوات عشان تـــــــــرخم على اى بنت Vote_lcap 0% [ 0 ]
خطــــــــــوات عشان تـــــــــرخم على اى بنت Vote_rcap24%خطــــــــــوات عشان تـــــــــرخم على اى بنت Vote_lcap 24% [ 11 ]
خطــــــــــوات عشان تـــــــــرخم على اى بنت Vote_rcap16%خطــــــــــوات عشان تـــــــــرخم على اى بنت Vote_lcap 16% [ 7 ]
خطــــــــــوات عشان تـــــــــرخم على اى بنت Vote_rcap22%خطــــــــــوات عشان تـــــــــرخم على اى بنت Vote_lcap 22% [ 10 ]
خطــــــــــوات عشان تـــــــــرخم على اى بنت Vote_rcap38%خطــــــــــوات عشان تـــــــــرخم على اى بنت Vote_lcap 38% [ 17 ]

مجموع عدد الأصوات : 45

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

خطــــــــــوات عشان تـــــــــرخم على اى بنت

5 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

سمسمه

سمسمه
إدارة المــنـتـدى
إدارة المــنـتـدى

النهاردة جايبالكوا لذيذ وعجبنى

ازاى ترخم على بنت

1-اديها سى دى فاضى وقولها انا جايبلك حته سى دى هايله ملهاش حل ولما تروح تفتحها وتلاقيها فاضيه قولها ممكن تعمليلى نسخه

2- رن عليها رنه صغيرة اوى تفه يعنى ولو هى كان عندها دم واتصلت بيك اوعى ترد عليها ولو كلتك ف الموضوع ده قولها معلش يا حبيبتى كنت بجرب الشبكه

3- وانتوا بقى بتعدوا الشارع عدى معاها لحد نص الطريق وخليها هى تكمل وارجع اكنك يعنى بتربط الكوتشى بس خلى بالك لو عربيه شاططك انا مليش دعوة

4- لما بقى تليفونك يرن واحد صحبك مثلا اعمل نفسك بتكلم بنت واقعد اضحك وهزر وعيش حياتك ولا اكنها مش موجوده اصلا ولما تسالك كنت بتكلم مين قولها واحد صاحبى ووريها التليفون

5-يا سلام بقى لو انت عازمها ف مكان حلو وقبل ما تطلبوا اى حاجه تقولها :يانهار ابيض دا انا راكن غلط ثوانى وجاى يا روحى مش هتأخر وتقعدلك بتاع روبع ساعه وترجع تانى وتقولها :معلش يا عيونى اصل كان فى بنت تحفه برة اااا قصدى كان فى حته حفرة برة

6- الغلطه المطبعيه: اغلط ف اسمها وانت بتكلمها يا سلااااااااااااااااااااام هتلاقيها بقت كتلة نار جايه من جنوب افريقيا

فلفل

فلفل
إدارة المــنـتـدى
إدارة المــنـتـدى

ههههههههههههههههههههه

لا ده انا ارخم من كده بكتيييييير

تسلمى سمسمه وحشتنا مواضيعك

semsem

semsem

]الموضوع
فى منتهى السهولة،البنات بيتنرفزوا بسهولة والعملية مش هتحتاج منك كتير،بس
خد بالك برضه فى الاول والآخر ان كيدهن عظييييييييييييييييييييييييييييم

شكرا ليكى سمسمة

سمسمه

سمسمه
إدارة المــنـتـدى
إدارة المــنـتـدى

فلفل هو فى ارخم من كدة هههههههههههه حرام عليك

عندك حق يا ايمن خد بالك برضه فى الاول والآخر ان كيدهن عظييييييييييييييييييييييييييييم

احنا برضة مفترين

بشكرك يا فلفل انت وايمن على المرور الكريم والاهتمام

MENO2010

MENO2010
إدارة المــنـتـدى
إدارة المــنـتـدى

ههههههههههههههههههه

يسلموا سمسمة

midooo_675

midooo_675

ههههههههههههههههههههههههههه

طب عايزين حاجات نرخم بيها اكتر من كده عشان الحاجات دى بنعملها